Hitman'in Tanıtımı Konusunda Duygular Karışık

Aslında gülümseten bir yanı da var ama sanki biraz ıyyyy...

Editör

Galaktikekspres Ekibi


Galaktik Ekspres Ekibi

Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Facebook'ta Paylaşım Paylaşım 0
Okunma Okunma 2967

Bu satırları yazan insan evladı XX kromozomuna sahip. Her ay hormonlarında bazı değişimler gerçekleşiyor, fizyolojisi bir garip hallere giriyor. Bu dönemlerle ilgili çok hassas olmasa da konuya aylık bazda vakıf olduğu için, durup dururken karşısına böyle bir sahne çıkınca tek kaşı kalkıyor. Neden? Bilmiyorum. Kafam çok karışık. Bütün kadınların kafası karışıktır zaten.


Olay şu:


5-6 Mart tarihlerinde Londra'da PC Gamer Weekend etkinliği düzenlenmiş. Square Enix'in de katıldığı etkinlik, dikkat çekmemesi hayli zor bir Hitman tanıtımına da sahne olmuş. Mekanın kızlar tuvaletine, kabinlerin altına kan birikintisi görünümlü sticker'lar yerleştirmişler. Arkadan sinsi gibi yaklaşan, kurbanını çaktırmadan parça pinçik eden, bulunmasın diye tuvalet kabinine saklayıp ıslık çalarak ortamdan uzaklaşan soğukkanlı bir kadının ardında bırakacağı sahne, yaklaşık böyle bir şey, evet. Bir yanıyla da insanın aklına şu kutlu dönemi getirmiyor değil. (Ha, sizin aklınıza getirmemiş miydi? Pardon.)



Reklamcı dediğin az bütçeyle çok kişiye ulaşmak ister, sosyal medyada çok konuşulursa mutlu olur, bunu sağlamak için enteresan yollara başvurur. Böyle düşününce, reklam amacına ulaşmış, ilk paylaşımın ardından kısa sürede 2000'den fazla kez retweet'lenmiş, 2500 kişi fav'a atıp beklemiş. Ama gelen yorumlar arasında "Olabilecek en kötü yöntemle dahiyane" ve "Hitman markalı tampon da veriyorlar mı?" gibi şeyler var.



Yani şu yazıyı "Lan ne iğrençsiniz be püüüü!" diye okuduysanız da haklısınız, suratınıza hınzır bir gülümseme yerleştiyse de. Bizim burada "Çok saçma" diyenler de oldu, pis pis sırıtıp "Zekice" diyenler de. Sizin görüşlerinizi de merak ediyorum, yorumlara yazarsanız çekirdeğimi kapar, tartışma izlemeye gelirim.


Her halükarda bilinmesi gereken bir şey var: Ayın 5 günü kanayıp da ölmeyen insandan korkacaksın. O tuvaletten canlı çıkanlar biz olacağız!

Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Facebook'ta Paylaşım Paylaşım 0
Okunma Okunma 2967

Yorum yazmak için giriş yapmalısınız.

Bu habere henüz site içi yorum yazılmamış.

Editörün seçimi

Işınla beni!